Friday, June 15, 2012



"Ya Allah, Aku memohon daripadaMu kefahaman para nabi, ingatan para rasul dan malaikat terhampir . Ya Allah, Jadikanlah lidahku basah dengan zikir kepadaMu, hatiku dipenuhi dengan takut kepadaMu. Sesungguhnya Engkau Maha berkuasa di atas segala apa yang Engkau kehendaki. "

semoga Allah permudahkan segalanya
final exam dah nak dekat ni
apa yang aku harus buat ialah 
study...study..study...
yup!
itu yang sebenarnya
1st paper law - 18/6/12 - 9 pagi
2nd paper travel - 19/6/12 - 2.30 petang
3rd paper spa - 20/6/12 - 9 pagi
4th paper strategik - 24/6/12 - 9 pagi

aku nak struggle untuk sume paper memandang 
aku punye carry mark xdela tinggi sgt 
berbanding dengan kawan2 aku yang lain

papepun harap2lah exam kali ini 
aku dapat jawab elok2
dan dapat result yang GEMPAK!!
hehe...
harap jugakk dapat pointer yang tinggi
macam sem lepas jugakk
aminn..
Ya Rabbal Alaminn..


No comments:

Post a Comment